Gå til innhold

Tele2 vil ta opp bredbåndskonkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel og bra med nye abonnementer, men hvorfor kan man ikke få dette som tilleggstjenester til mobilabonnementene til tele2? Dette selges jo kun som enkeltstående abonnement med egne nummer!

 

Jeg vil ha muligheten til å bruke mobilen min til å få laptop'en på nett når jeg plutselig sitter der uten wlan-dekning!

Lenke til kommentar

Virker rart at de lanserer et produkt så lenge etter konkurrentene også er det pokker ikke konkurransedyktig en gang! Orker ikke pes med selgere som kun skal overtale meg til å velge SITT produkt.. De siste gangene jeg har skullet sjekke internettmuligheter osv har jeg sjekka bredbandsguiden.no eller bare ringt til bredbåndsguiden. De har proffe rådgivere som hjelper deg med å velge produkt mellom alle leverandørene. Funker smooth!

Lenke til kommentar
Virker rart at de lanserer et produkt så lenge etter konkurrentene også er det pokker ikke konkurransedyktig en gang! Orker ikke pes med selgere som kun skal overtale meg til å velge SITT produkt.. De siste gangene jeg har skullet sjekke internettmuligheter osv har jeg sjekka bredbandsguiden.no eller bare ringt til bredbåndsguiden. De har proffe rådgivere som hjelper deg med å velge produkt mellom alle leverandørene. Funker smooth!

 

 

Jeg har også bare gode erfaringer med det firmaet, det er beste er jo at alt er gratis. Faen de gjør hele jobben.

Endte opp med en solid leverandør så en stor takk..

 

Vil vel ikke si at Tele2 sitt tilbud er noe bra..

Lenke til kommentar
Noen som vet om disse abonementene vil fungere i Sverige til lik pris? Tele2s mobilabonement har vel like pris å bruke i Sverige som i Norge.

Ikke lik pris nei. Langt ifra:

http://www.tele2.se/mobilt-bredband.html

 

 

Beklager, var ikke helt det jeg mente. Jeg lurte på om jeg kunne bruke Tele2s abonement i Sverige til den prisen jeg ville betalt i Norge. Fint å ha bredbånd på campingferier.

Lenke til kommentar
Noen som vet om disse abonementene vil fungere i Sverige til lik pris? Tele2s mobilabonement har vel like pris å bruke i Sverige som i Norge.

Ikke lik pris nei. Langt ifra:

http://www.tele2.se/mobilt-bredband.html

 

Hva er det du snakker om? Hva har Tele2 Sverige å gjøre med Tele2 Norges priser? Nei, svenske Tele2 tilbyr ikke lik pris i Norge og Sverige for sine kunder, Tele2 Norge derimot tilbyr lik pris i både Norge og Sverige for sine kunder. Stor forskjell.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...