Gå til innhold

Dine Spotify-spillelister her, retningslinje(r) i første post


Anbefalte innlegg

Her kan du poste dine spoify-spillelister. post litt informasjon om spillelisten, som feks. artister, sjanger osv.

 

legger til min nyeste spilleliste. ca 90 sanger, litt variert rock, noe humor musikk. mest rock, noe indie og litt mellom-soft metal.

 

Chill musikk, liksom

 

her befinner det seg en variert andel artister. kan nevne U2, Muse, Them Crooked Vultures, Coldplay, Dream Theater, Jack Johnson. det meste er kjente sanger fra kjente artister. litt av mye, noe for mange.

 

Regler:

 

når man legger til en liste, skal man ikke bare legge til en link, og ferdig med det. posten skal inneholde en beskrivelse av genrene i listen. gi også eksempler på artister som er med, en genre omfatter maange artister. trenger ikke ramse opp alt, men nevne det som er relevant. slik slipper man å måtte sjekke ut alle spillelister som kommer.

 

legg også til fun-facts ol om listen, dersom det er noe du mener er nevnbart. hvorfor liker du denne listen, hvor har du inspirasjonen fra... er det noen historie bak sangene?

 

Spotibot:

 

Spotibot er en nettjeneste som lager spillelister for deg, basert på et band eller en artist du oppgir. Spillelisten blir alltid veldig bra. Flott for deg som ønsker en spilleliste fort og enkelt, samtidig som den er fin for å oppdage nye artister. Try it out! :new_woot:

 

edit:

denne tråden er, i motsetning til den andre tråden for spillelister isom er på forumet, en tråd der du legger ut dine egne spillelister som andre kan laste ned. her skal det ikke lages én stor diskusjon.no-spilleliste.

Endret av HanAndreTomaten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har laget en alternativ rock liste.

Den inneholder mye forskjellig som jeg mener er verdt å sjekke ut.

 

For eks Alter Bridge, Muse, Queens of a stone Age, Papa Roach, The Hives og en del "ukjente" lignende band.. alt fra litt rolig rock til litt mer heavy.. Håper den faller i smak ;)

 

http://open.spotify.com/user/agrippa1/play...Rwh6DxCFRKoaHEY

Endret av Agrippa1
Lenke til kommentar
Jeg har laget en alternativ rock liste.

 

 

For eks Alter Bridge, Muse, Queens of a stone Age, Papa Roach, The Hives og en del "ukjente" lignende band.. alt fra litt rolig rock til litt mer heavy.. Håper den faller i smak ;)

Er rundt litt under 100 sanger og det er mye forskjellige.. Jeg brukte en del tid på å lage den så hadde vært gøy med litt feedback :p

 

http://open.spotify.com/user/agrippa1/play...Rwh6DxCFRKoaHEY

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...