Gå til innhold

Kulturo: Her er nye Sherlock Holmes


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si, dette høres ikke så veldig positivt ut, men jeg er kanskje bare litt biased ettersom jeg driver og ser gjennom Granada Televisions The Adventures of Sherlock Holmes.

 

"Downey Jr. selv kan uansett forsikre oss om at detektiven kommer til å bli en skikkelig 'badass'." :shrug:

 

Oh well, det kan jo bli bra. Jeg vet ikke noe mer om dette enn det jeg leste i den artikkelen der og jeg er ikke akkurat noen filmekspert.

Lenke til kommentar

Synes at bildene viser en mer "eksentrisk" Sherlock Holmes enn det jeg får uttrykk av i historiene. Ser litt sånn loffer-aktig ut. Mitt bilde av Sherlock Holmes er at han kan virke litt eksentrisk, men ikke i klesstilen, da er han relativt pentkledd. Nå er jeg heller ikke en kles-/motehistoriker, men kan ikke skjønne at det der er velkledd. Nå har jeg heller lest tegneserien, men har lest flere av historiene. Selv om jeg liker Downey Jr. godt, synes at han ikke gjør dårlige filmprestasjoner i det hele tatt, og er ikke i tvil om at han kan gjøre det bra, så hadde jeg sett for meg Hugh Laurie i rollen som Holmes...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...