Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - magnus.o - 50mm f/1.8II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Steinar er ganske lett og liten og kan dermed medbringes omtrent hvor det skulle være!

Men jeg er også ganske spent på hvor mange bilder på rad som kan bli interessante! Foreløbig har jeg såpass med ideer at jeg nesten ikke kan vente til i morgen!

Men det skal bli gøy å se... :p

Lenke til kommentar

Hehe... Ja takk for inspirasjonen!! :thumbup:

 

Jeg er helt enig i det du sier om dybdeskarpheten... Jeg irriterte meg grønn over dette da jeg så bildet på skjerm første gang. Bladet kom jo flyvende med vinden og var således en ren tilfeldighet, men det burde vært skarpt.

At Steinar (som DEFINITIVT er sjenert i dagslys) ikke er 100% i fokus er ren sløvhet fra min side... Jobber med manuell fokus og det later til at jeg trenger treningen!

Lenke til kommentar

7. oktober:

 

post-36221-1223384823_thumb.jpg

ISO: 100 - f/1.8 - 1/80 - 50mm

 

Skulle egentlig ta bilder av noe helt annet i sammenheng med jobb, men plutselig kom inspirasjonen tilbake til serien om Steinar!

Ikke helt fornøyd med resultatet... Skulle gjerne sett at det ble større kontraster i bildet, men det var utrolig lett at de sterkt blåe partiene ble utbrendt.

Lenke til kommentar

Tøft konsept!! :thumbup: Siste bildet er dekorativt og fint. Men ditt bilde 4.10 liker jeg enda bedre. For min del gjør det ikke noe at de "flyvende" bladet er uskarpt. Skulle jeg forsøke meg på en innvending så kan det muligens være at det blir litt tomt oppe i høyre hjørne, men samtidig danner steinene en fin diagonal.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lenge siden det har kommet noe fra denne kanten. Har en sammenheng med at mitt 20D sluttet å virke for en drøy uke siden og 200% jobb!

 

40D har kommet i hus og jeg regner med å komme sterkere tilbake når neste "...fest" arrangeres!

 

På gjensyn og lykke til!

-M-

Endret av magnus.o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...