Gå til innhold

Jagged Alliance i lommeformat (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjedde egentlig med det nye Jagged spillet til PC?

Husker fortsatt veldig godt 1'eren. Brukte uttalige timer på det spillet, og syntes både det og 2'eren var knallspill. I nyere tid synes jeg Silent Storm greide å fange noe av det som var bra med JA og JA2, men manglet altfor mye på historie og persongalleriet.

 

Tror dog ikke en remake av JA2 på DS er nok til å få meg til å kjøpe DS, men spennende å følge med på.

Lenke til kommentar

Stilig.

Husker jeg prøvde JA som en demo fra et eller annet blad og at jeg dermed var hekta på denne type spill.

 

Titler som JA, JA2, UFO, Fallout Tactics og Silent Storm er selvfølgelig spilt til døde på de respekttive plattformene.

Gleder meg til å se hva de gjør med JA på DS plattformen, håper også at det kan komme flere slike titler på DS'en. Litt lei FF Tactics om dagen :)

Lenke til kommentar
Hva skjedde egentlig med det nye Jagged spillet til PC?

Husker fortsatt veldig godt 1'eren. Brukte uttalige timer på det spillet, og syntes både det og 2'eren var knallspill. I nyere tid synes jeg Silent Storm greide å fange noe av det som var bra med JA og JA2, men manglet altfor mye på historie og persongalleriet.

 

Tror dog ikke en remake av JA2 på DS er nok til å få meg til å kjøpe DS, men spennende å følge med på.

 

Det har vel vært en del rot med rettigheter mhp en oppfølger til jagged. http://en.wikipedia.org/wiki/Jagged_Allian...liance_3D_and_3

 

Håper i det lengste på en skikkelig oppfølger til PC, får nøye med med colonization i mellomtiden...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...