Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

røyke hasj første gang


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg som legalisering forkjemper vil faktisk anbefale ikke røyke den hasjen som er i Norge om du ikke har gode kontakter, den er ofte blandet ut selv de typene som ser / lukter og smaker godt kan ofte ha ting iblandet.

 

Beste er å få tak i noe hjemme dyrket cannabis som er dyrket økologisk i kokos eller jord, ikke hasj (kif) som man ikke aner hva er i.

 

Dessverre er politiet i Norge såpass opptatt av å nekte folk en simpel glede som cannabis, så mulig det jeg sier er vanskelig for de fleste.

 

Husk også at ikke alle tåler cannabis, du kan blir kvalm, svimmel, få palpitasjoner , angst osv.

Lenke til kommentar

Jeg som legalisering forkjemper vil faktisk anbefale ikke røyke den hasjen som er i Norge om du ikke har gode kontakter, den er ofte blandet ut selv de typene som ser / lukter og smaker godt kan ofte ha ting iblandet.

 

Beste er å få tak i noe hjemme dyrket cannabis som er dyrket økologisk i kokos eller jord, ikke hasj (kif) som man ikke aner hva er i.

 

Dessverre er politiet i Norge såpass opptatt av å nekte folk en simpel glede som cannabis, så mulig det jeg sier er vanskelig for de fleste.

 

Husk også at ikke alle tåler cannabis, du kan blir kvalm, svimmel, få palpitasjoner , angst osv.

Det var ikke det jeg spurte om...

 

Jointen er allerede rulla.

 

Anonymous poster hash: 9b3fd...1e5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...