Gå til innhold

hjelp med rooting og flashing


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg kan roote en Samsung Galaxy A5 med Lollipop 5.0.2 med modelnummer SM-A500FU, jeg er tidligere jailbreaker og synes dette med rooting og flashing er ganske forvirrende. Jeg er klar over alle konsekvenser. OG jeg finner ingen nesten stock android rom til mobilen. Noen som kan finne en stabil en med nær stock android helst cyanogenmod?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg kan roote en Samsung Galaxy A5 med Lollipop 5.0.2 med modelnummer SM-A500FU, jeg er tidligere jailbreaker og synes dette med rooting og flashing er ganske forvirrende. Jeg er klar over alle konsekvenser. OG jeg finner ingen nesten stock android rom til mobilen. Noen som kan finne en stabil en med nær stock android helst cyanogenmod?

 

I motsetning til de fleste android Android-telefoner er mid/low-end telefonene til Samsung litt hårete å flashe. I tillegg er det, så vidt meg bekjent, ingen som har portert CyanogenMod til den heller. Heldigvis er det en Qualcomm SoC i den og ikke Exynos så det burde ikke være så vanskelig.

 

Ulempen med å ha en telefon som ikke er så utbredt blant utviklermiljøet er at du har et dårlig utvalg av ROMs. 

 

Hvis du likevel føler deg eventyrlysten kan du prøve denne guiden. Hvis du trenger litt bakgrunnsinformasjon kan du lære om ADT (adb, fastboot) her og generell rooting/bootloader unlock her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...