Gå til innhold

Bestilling fra nett - skrivefeil etternavnet mitt


Anbefalte innlegg

Klarte å overse at jeg ikke skrev den aller siste bokstaven i etternavnet mitt i en bestilling, alt annet er riktig; adresse osv.  Er et sted jeg bestiller fra ganske ofte så gikk litt fort i svingene. Jeg pleier vanligvis å motta pakkene fra dette stedet innen 2 - 4 dager, nå har det gått 5 og jeg lurer på om dette er grunnen? Har ikke fått høre noe om at pakken er sendt i retur så jeg håper den kommer i morgen. På grunn av størrelsen tror jeg den akkurat er stor nok til at den må hentes på postkontoret, og da er det vel kanskje ennå viktigere at de har 100% korrekt navn? 

 

søren 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du henter pakken på postkontor så får du vel en hente kode på sms og da skal det ikke være et problem tror jeg, har bestilt pakker med mitt navn også har jeg sendt videresendt smsen til mamma sånn at hun kan svippe innom postkontoret etter jobb og da har hun hentet pakken med mitt navn og hvis du henter selv så er det bare å signere etter å ha vist hentekode, sånn er det iallefall der jeg bor

 

 

husker også en gang jeg skulle bestille noe på pcen til en kompis der jeg greide å få hans navn på pakken med min adresse, men det gikk helt greit og pakken kom i postkassen som normalt

Endret av Jogga123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...