Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lillesøster vil være gutt


Gjest Meg

Anbefalte innlegg

Hvor normalt er det at små barn vil være det annet kjønn? Lillesøsteren min hadde en lite perdiode i barnehagen da hun ville at vi skulle kalle henne Haldor elsn, og da trodde vi halvveis at det var fordi det vare bare gutter hun var med i barnehagen.

 

Nå i sted sa hun dette igjen, når jeg skulle lage brukernavn til henne på en barneside. Ville absolutt ikke hete sitt navn eller noe "fordi det var et jentenavn". Hun er 6 år.

Er det noe som vil gå over, om dere skjønner, noe som er sånn halvveis vanlig?

 

Om hun vokser opp og viser seg å føle seg som gutt og vil skifte kjønn og slikt, skal jeg ikke drepe henne for det, det er jo helt greit, men det er jo en del enklere å være fornøyd med den man er. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

tror sånt går over. en gutt jeg satt barnevakt for, ble helt rabiat om han ikke fikk bruke kjolene til søstra si :p

og han skulle alltid ha på neglelakk.

jeg tror de bare er litt nysgjerrige og blir påvirka av hverandre.

 

Da jeg gikk i barnehagen hadde vi ei jente som og ville være gutt. Hun gikk aldri i kjoler, og gjorde bare gutteting.. men hun er ganske jentete nå :p

Lenke til kommentar

når jeg var 3 skulle jeg ha hårstrikk i håret og rosa klær.

 

det var fordi jeg hadde akurat fått en lillesøster og hun hadde bare rosa klær og brukte hårstrikk, og hun fikk jo mye mer oppmerksomhet enn meg.

 

det er nok bare en fase..

 

var i alle fall det for meg, er mer enn glad nok for å være utstyrt med kølle nå i alle fall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...