Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg er på utkikk etter en ny smarttelefon da min gamle HTC one mini I er døende.

Tidligere researchet jeg meg frem til Sony Z5 Compact, men det begynner å bli en stund siden og nå er jeg ganske usikker. Jeg tenker å kjøpe telefonen iløpet av de neste tre månedene.
 

 

Skal den spilles på?

Veldig lite.

Skal den brukes til multimedia?

Ikke som musikkspiller, men kamera kommer til å bli hyppig brukt.

Trenger du minnekortplass?

Hadde sikkert vært greit, men ikke krav.

Har du preferanser når det gjelder merke?

Jeg har vært relativt fornøyd med HTCen min. Tidligere har jeg hatt en Huawei U8860 Honor. Den var jeg så som så fornøyd med og jeg er usikker om jeg ville gått for Huawei igjen. Det begynner å bli en stund siden, kanskje ting har endret seg?

 

Hvor viktig er batteritid?

Viktig. Jeg tror uansett at jeg kommer til å bli fornøyd. Nå vandrer jeg konstant rundt med en alt for stor powerbank i tilfelle jeg går tom.

Skal den kjøpes fra en spesiell butikk/kjede?

Nope. Nett går helt fint, men er litt kjipt å få en dead on arrival telefon.

 

Budsjettet mitt ligger rundt 3500,- med et absolutt tak på 4000.

Forøvrig er ikke NFC en dealbreaker - bare ett pluss. Trådløs ladning bryr jeg meg ikke om.

 

På forhånd takk!

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...