Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Prolaps i korsryggen?


MaleSpirit

Anbefalte innlegg

Kan virkelig anbefale osteopat. Han tok det veldig forsiktig, og fjernet alle knutene jeg hadde i ryggen som heller ikke hadde noe å gjøre med prolapsen. Han ville egentlig ikke behandle meg siden jeg ikke hadde fått noe bilder enda, men tror han fikk medfølelse når jeg ikke kunne stå oppreist.. Så han tok det forsiktig rundt musklene i resten av kroppen. Forskjellig behandling fra uke til uke, gikk etter hvor vondt jeg hadde, og hvor mye jeg hadde klart å reist meg.

 

Hadde alltid time på en torsdag, som ga meg utslitt rygg på fredag, å en nesten smertefri helg.

 

Kansje ikke alle er sånn, men føler meg heldig med han jeg hadde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Ta alltid bilde før man går til fysio eller kiropraktor. Selv har jeg dårlig erfaring med disse og har har gjort vondt verre til tider. Paracet og hvile funker greit men man må passe på så man ikke blir pasifisert.

 

Nyere forskning viser at trening for smertene ikke nødvendigvis er bra - man må prøve seg frem. Man kan faktisk bli verre også siden musklene ikke få slappet av, eller at de strekker sammen etter trening og da blir man verre.

 

Operasjon er aktuelt når nervene er i klem og man får problemer med armer og bein osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...