Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatisteksamen Politikk og menneskerettigheter Høst 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å dele en liten oppsummering/oversikt over hva jeg tror kan være relevant, knyttet til Norsk utenriks- og sikkerhetspolitikk. Det meste av en evnt oppsummering er basert på mye av det vi har diskutert her, så det blir nok mer for strukturens del. Fortsett å del synspunkter og info!

Lenke til kommentar

Tror det pleier å være 2 oppgaver, en mindre til å begynne med og så en hovedbesvarelse som selvfølgelig vil telle mer en den første.

 

Litt info om Norge i forhold til fredsmekling og eksempler på fredsfremmende arbeid Norge har gjort i forskjellige land.. midt på tre artikkel, men kan være grei å lese for å få litt oversikt.

 

http://vgdebatt.vgb.no/2010/06/11/fred-l%C3%B8nner-seg/

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å dele en liten oppsummering/oversikt over hva jeg tror kan være relevant, knyttet til Norsk utenriks- og sikkerhetspolitikk. Det meste av en evnt oppsummering er basert på mye av det vi har diskutert her, så det blir nok mer for strukturens del. Fortsett å del synspunkter og info!

Jaa, det hadde vært supert! :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å dele en liten oppsummering/oversikt over hva jeg tror kan være relevant, knyttet til Norsk utenriks- og sikkerhetspolitikk. Det meste av en evnt oppsummering er basert på mye av det vi har diskutert her, så det blir nok mer for strukturens del. Fortsett å del synspunkter og info!

Åå, så utrolig snilt av deg!

Lenke til kommentar

 

 

Men man kan vel ikke ha veldig mange andre kilder enn boken på den uforberedte delen vel..? Gruer meg mest til den merker jeg :roll:

Er det en uforberedt del også?? Trodde det var 2 oppgaver, en litt mindre og en hovedoppgave som begge handler om temaet vi har fått jeg..?

 

det trodde jeg og :eek:

 

Begge oppgavene kommer til å handle om dette temaet, den første oppgaven handler mer om redegjørelse og den andre er en større drøftingsoppgave. Det er hvertfall det jeg har fått beskjed om av læreren min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...