NekoJ Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hei Har en HP Pavilion i DV6000-serien som jeg er ute etter å skaffe meg litt penger for. Er usikker på om hvor mye jeg kan få for den, og om det i det hele tatt løser seg med tanke på annonser osv. HP Pavilion DV6335 Har oppgradert fra 1 til 2 gig ram. Noe håp om over 1000-lappen for denne? Har rett og slett ikke peiling selv.
NorkaBorka Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hei Har en HP Pavilion i DV6000-serien som jeg er ute etter å skaffe meg litt penger for. Er usikker på om hvor mye jeg kan få for den, og om det i det hele tatt løser seg med tanke på annonser osv. HP Pavilion DV6335 Har oppgradert fra 1 til 2 gig ram. Noe håp om over 1000-lappen for denne? Har rett og slett ikke peiling selv. Ja tror du kan få noe sånt for denne ja. Men jeg peronslig ville ikke kjøpt en pc som var brukt og såpass gammel...
Liddell Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Har solgt en litt dårligere for 2000. Legg den ut på finn.no eller qxl, og se hva folk byr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå