steff1232145 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 hallo jeg har problemer med trådløs nettverk. jeg kan ikke finne noen? det står at nettverkskortet Broadcom 802.11a Network adapter har problem relatert til drivere eller maskinvare. I enhetsbehandling står det dette: Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10) Dette startet etter at jeg innstallerte os på nytt og da innstallerte jeg skjermkort,bios og nettverkskort drivere og internettet virket. Men etter et oppstartsproblem måtte jeg reinstallere igjen og da må jeg ha gjort noe med driveren eller noe sånt så den ikke virket? Datamaskinen er en dell (laptopp) inspiron 1521 setter pris på alle svar og helst detaljerte har ikke så god peiling på akkurat dette(det var første gang jeg reinstallerte og ble ikke helt vellykket) hilsen fyr uten drivere
steff1232145 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 (endret) ja har lastet ned drivere der men får ikke nettverksdriveren til å virke? Endret 26. august 2008 av steff1232145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå