Gå til innhold

Spill som benytter seg av Clickandbuy tjenesten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, hei!

Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne posten, men vi plasserer den her (så får evt. moderator slenge den et annet sted hvis hun ikke mener at den passer).

Jeg har spilt Dungeon & Dragons Online helt frem til nå. De benytter seg av www.clickandbuy.no til å behandle betalinger. Den siste erfaringen min med Clickandbuy har gjort at jeg skygger banen helt for det selskapet. La meg utdype:

Når spillbetalingen skulle bli trukket nå 10.august så gikk ikke dette gjennom (nei var ikke helt blakk, men har fått nytt kort av banken)og kontoen min i DDO ble deaktivert. Hittils er alt ok, men så :

Jeg oppdaterer ikke visa-infoen min hos clickandbuy med en gang, tenkte jeg kunne benytte muligheten til å ta meg en liten pause. Dette fører til at jeg (innen 20.august) får flere innkassovarsel fra Clickandbuy. Jeg tenker "WTF!?" kontoen min er jo sperret, så jeg har jo ikke spillt noe over tiden. Logger så inn på clickandbuy.no for å fjerne abonnementet der, men det er dessverre ikke mulig. Jeg velger å bite i det sure eple å betale regninga i frykt for en inkasso fra Clickandbuy 23.august (pga. dette fillebeløpet).

Ok. Regning betalt og ny 30 dagers spilletid på plass... neida! Her regner vi spilletiden jeg betalte fra 10.august, da de sperret kontoen! De mener jeg skal betale for perioden kontoen min var deaktivert.

Heldigvis er det mange MMO å velge i for tiden.. litt trist er det jo ettersom jeg har spillt ddo siden beta.

PS! Har også prøvd å "snakke" med Clickandbuy pr. e-post. Men jeg tror ikke det er noe særlig hjernaktivitet i den i leiren. Svarene jeg får tyder på at de ikke har giddi og lest e-postene mine en gang (eks: nettsidene deres er på norsk, derfor sendte jeg epost hvor første halvdel forklarte problemet på norsk, og andre halvdel var oversatt til engelsk med tydelig skille og stor overskrift ---ENGLISH--- så de ikke kunne bomme det.. svaret jeg fikk etter 2-3 dager var. "Please send your request in English"...)

Endret av xantarion
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja clickandbuy er no dritt

satt nettopp og ringte dem

måtte vente 1 hel time før noen tok tlf..

for faen.

har brukt dem før men registrerte meg med et annet kort og satt inn et beløp

og penga ble trukket fra mastercarden selvom penga ikke kom inn på clickandbuy kontoen..

da jeg måtte verifiesere den først..

jævla kjeltringer tar penga først og ber deretter om bevis..

ringte dem og sa i fra nå og sa at dem kunne kansellere hele greia og slette min konto der..

helt håpløs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...