Gå til innhold

Nikon Coolpix P80, bruksanvisning


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kanskje kjøpe meg Nikon Coolpix P80, men har lest en plass at det ikke er med bruksanvisning. Dere som evnt. har det kameraet, er det en plass på nettet man kan laste ned bruksanvisningen til kameraet? Hadde jo vært kjekt å hatt når man skal ha nytt kamera.

 

Er det noen som anbefaler det kameraet, er det bra, blir det bra bilder?

 

Takker for svar

 

Tiger79

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at det følger med norsk bruksanvisning om du kjøper hos en seriøs forhandler som har norske modeller av kameraet (spør om det i butikken), men det er mulig at den ikke er fullstendig (at den kun dekker det grunnleggende).

 

I såfall så følger det vanligvis med en utfyllende bruksanvisning på en av CD-platene som følger med. Dette kan du evt. få en bak disken til å sjekke for deg om du kjøper kameraet i en vanlig butikk.

 

Kameraet kan anbefales om du trenger et superzoom-kamera, og bildekvaliteten er bra.

Lenke til kommentar

Ok, tusen takk.

 

Vet ikke helt enda om jeg ender opp med det kameraet eller ikke, har lest litt rundt at det ikke er så bra bildekvalitet og minus på noen andre ting, så jeg blir litt usikker. Driver å kikke litt på andre modeller og. Vil gjerne ha et megazoomkamera.

 

Er det noen som har noen å anbefalle vil jeg gjerne vite.

Lenke til kommentar

P80

I papir er det med en hurtigguide på Norsk. Medfølgende Cd plater inneholder også en komplett bruksanvisning på Norsk i pdf format Selvfølgelig også norsk meny på apparatet.

Har ikke opplevd dette som noe problem i det hele tatt.

Apparatet er veldig lett å betjene

Har tatt ca 4000 eksponeringer med P80. Endel bilder jeg er veldig godt fornøyd med og en drøss med dårlige. Uten at jeg skal skylde utelukkende på apparatet. Jeg er rimlig fersk, og har eksperimentert en god del

Personlig styrer jeg unna Auto, men har brukt enkelte scener med greit resultat.

Svakheten over alle svakheter med P80 slik jeg ser det er at det veldig fort blir mye bildestøy når du dytter på med iso.

Hvordan dette er på tilsvarende apparater har jeg ingen forutsetning for å vurdere.

Endret av MicroMac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...