jonanders102 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Har et par problemer med den nye bærbarn: 1: Må alltid aktivere WLAN på Wireless Status Option får hver gang jeg starter den. Hvordan slipper jeg dette? 2.Hver gang jeg logger av/legger ned lokket og tar det opp igjen/logger på igjen er jeg bare koblet med begrenset tilgang og må koble fra nettverket for å så koble til igjen. Gjelder Vista Home Premium Er en Fujitsu Siemens 320gb 4GB RAM På forhånd takk for alle svar. MVH Jon Anders
vargaz Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 1: Dette er noe du muligens kan stille inn i bios, at WLAN skal være default ON/Active. Ellers kan du se på kontrollpanelet etter instillinger, men tror det kan aktiveres i bios. (det gjør det iallefall på endel HP bærbare. 2: Dette er pga at pc'en prøver å spare mest mulig strøm når du lukker lokket, derfor blir bla. WLAN deaktivert, det du kan gjøre er å se på strøminstillingene på pc'en. Eventuelt kan du prøve å trykke på reparere tilkoblingen hver gang, det skal egentlig holde med å gjøre det.
jonanders102 Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 1: Dette er noe du muligens kan stille inn i bios, at WLAN skal være default ON/Active. Ellers kan du se på kontrollpanelet etter instillinger, men tror det kan aktiveres i bios. (det gjør det iallefall på endel HP bærbare. Takk for svar. Hvordan stiller jeg på default i bios. (Er rimelig grønn på dette området) 2: Dette er pga at pc'en prøver å spare mest mulig strøm når du lukker lokket, derfor blir bla. WLAN deaktivert, det du kan gjøre er å se på strøminstillingene på pc'en. Eventuelt kan du prøve å trykke på reparere tilkoblingen hver gang, det skal egentlig holde med å gjøre det. Ok skal lete igjennom instillingene. Reparer funker forresten ikke...
vargaz Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 24-timers regel på bumping, vi sitter ikke her standby for å hjelpe deg. Du må lete litt i bios, jeg har ikke en slik maskin foran meg.. men det skal ikke være spesielt vanskelig å finne.. du kan jo også prøve å google, kan være at du finner noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå