tex_nex Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 (endret) jeg lurer generelt på hva forskjelden er mellom athlon og turion.. feks.. med samme klokkefrekvens.. jeg har en athlon ql-60 og lurer på om det er mue forskjeld mellom disse kontra turion? takk for svar! Endret 23. august 2008 av tex_nex
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 jeg lurer generelt på hva forskjelden er mellom athlon og turion.. feks.. med samme klokkefrekvens.. jeg har en athlon ql-60 og lurer på om det er mue forskjeld mellom disse kontra turion? takk for svar! Athlon har vel en 200Mhz bedre klokkehastighet. Turion er jo for bærbare
tex_nex Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 Athlon har vel en 200Mhz bedre klokkehastighet. Turion er jo for bærbare turion TL-58 ser jeg har eksakt samme klokkehastighet som athlon QL-60 og samme catche.. så lurer vel egentlig på om det er noe forskjeld i arkitekturen..? eneste som har forskjellige tall er hvor mye watt de to forskjellige bruker: athlon 35w - turion 31w. er vel kanskje et meningsløst spørsmål uansett:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå