lurte Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Jeg får kobla meg opp til internett, og jeg har en stabil linje- Men når jeg skal logge på min acc står det bare at den *connecter*, etterpå står det bare unable to con.... For noen dager siden så klikket jeg på en link, uheldigvis så var det virus, det var da problemet begynte. Jeg har prøvd å formatere dataen å det hele men det samme problemet oppstår også da. Men det som er merkligst er at når jeg bruker internetttilkoblingen til en venn av meg så kan leg logge inn. Veldig frusterende, mister masse dkp i raids:S Noen som har noen forslag?
Heart Break Kid Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Det er mulig det viruset du fikk har sendt ut masse-eposter (spam) fra din PC, noe som kan resultere i at din internett-operatør har delvis sperret din linje. Ring din internett-operatør, og forhør deg om problemet. Snakker av erfaring da min søster klarte å klikke en slik link.
zoby Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Høres ut som noen porter blir blokkert. Det du kan gjøre, restart ruteren din (plugg ut alle ledningene) og start den opp igjen. Da vil det bli tilbake til normat, og du vil klarte å connecte til WoW igjen håper det hjelper
lurte Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Takk for alle svar, det var operatør som hadde sperret linja delvis. Takk så mye for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå