Gå til innhold

Noen som spiller Pirates Of The burning sea?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
finner mange på youtube :) bare søk på Pirates Of the burning sea :)

si i fra hvis du skal begynne da :)

Tenkte å prøve det, men er det noen trial eller lignende? er det verdt å prøve?

Skrevet

Nå har jeg kun prøvd Open Beta, men det var i alle fall helt jævlig. Meningsløse quests, dårlige animasjoner og grafikk generelt, dårlig chat system... generelt elendig.

Ikke så veldig lenge siden lanseringen, så med mindre utviklerne har gjort drastiske endringer ville jeg ikke kjøpt spillet.

Skrevet

Må si meg enig med sitronkake jeg. Veldig skuffet etter at jeg prøvde spillet ved release. Når du fartet rundt i skipet ditt virket spillet greit, men så snart du kom på land og spilte med avataren din var det rett og slett forferdelig. Questene var helt fantastisk meningsløse, spillet lagget mye og animasjonene kunne det ikke vært brukt mye tid på. Jeg liker konseptet, men gjennomføringene var ikke mye å rope hurra for.

Skrevet

Spilte Closes Beta og det var forsåvidt litt artig. Men land-delen av spillet sliter under dårlige animasjoner, meningsløse quests og få forskjellige miljøer. Slik var det hvertfall i closed beta. Kan hende de har greid å fikse litt på dette. Men det som plagde meg var spesielt at det var sånn omtrent fem forskjellige landmiljøer (utenom havnene). Men var gøy å krige på sjøen da. Kom aldri igang med guild-delen av spillet. Tror egentlig det å være med i et guild er en forutsetning for å få det gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...