Frederick_ Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Noen som spiller Pirates Of the burning sea? er det fps drop i byene? er det vanskelig å levle å er det mye ganking ute å går?
Trollfjes Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Har hatt veldig lyst til og prøve dette spillet, noen som kan poste en gameplay video?
Frederick_ Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 finner mange på youtube bare søk på Pirates Of the burning sea si i fra hvis du skal begynne da
Trollfjes Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 finner mange på youtube bare søk på Pirates Of the burning sea si i fra hvis du skal begynne da Tenkte å prøve det, men er det noen trial eller lignende? er det verdt å prøve?
Frederick_ Skrevet 23. august 2008 Forfatter Skrevet 23. august 2008 sitter faktisk og spiller det nå, ganske greit spill egentlig
Sitronkake Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Nå har jeg kun prøvd Open Beta, men det var i alle fall helt jævlig. Meningsløse quests, dårlige animasjoner og grafikk generelt, dårlig chat system... generelt elendig. Ikke så veldig lenge siden lanseringen, så med mindre utviklerne har gjort drastiske endringer ville jeg ikke kjøpt spillet.
Konamixx Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Må si meg enig med sitronkake jeg. Veldig skuffet etter at jeg prøvde spillet ved release. Når du fartet rundt i skipet ditt virket spillet greit, men så snart du kom på land og spilte med avataren din var det rett og slett forferdelig. Questene var helt fantastisk meningsløse, spillet lagget mye og animasjonene kunne det ikke vært brukt mye tid på. Jeg liker konseptet, men gjennomføringene var ikke mye å rope hurra for.
Snorre Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Spilte Closes Beta og det var forsåvidt litt artig. Men land-delen av spillet sliter under dårlige animasjoner, meningsløse quests og få forskjellige miljøer. Slik var det hvertfall i closed beta. Kan hende de har greid å fikse litt på dette. Men det som plagde meg var spesielt at det var sånn omtrent fem forskjellige landmiljøer (utenom havnene). Men var gøy å krige på sjøen da. Kom aldri igang med guild-delen av spillet. Tror egentlig det å være med i et guild er en forutsetning for å få det gøy.
Frederick_ Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 fighting på land sucks så sick, men forsatt, sjø kampene er iallefall kjempe morsomme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå