Gå til innhold

bærbar pc til 6000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte denne Asus idag og er meget fornøyd. Denne er litt bedre enn den Acer'en, jeg hadde selv tenkt å kjøpe den der som du linket men jeg traff plutseligt på denne Asus som jeg ble veldig glad i.

Skrevet (endret)
Kjøpte denne Asus idag og er meget fornøyd. Denne er litt bedre enn den Acer'en, jeg hadde selv tenkt å kjøpe den der som du linket men jeg traff plutseligt på denne Asus som jeg ble veldig glad i.

Hva er det som er bedere med den, står ikke så mye om den der.

ikke for å si at acer er dårlig. men HVORFOR er det slik at nesten alle skal ha acer ?

skal du bruke den til skole pc ?

Nei, skal brukes til surfing på nett og film/musikk, kankje litt små spilling.

Endret av snowflakes
Skrevet
ikke for å si at acer er dårlig. men HVORFOR er det slik at nesten alle skal ha acer ?

Er vel det at Acer er grisebillig i forhold til ytelse, men har hørt en del negativ kritikk med Acer så jeg holder meg unna :p

Skrevet (endret)

Hva er det som er bedere med den, står ikke så mye om den der.

Nei, skal brukes til surfing på nett og film/musikk, kankje litt små spilling.

Prosessoren er litt bedre og jeg synest at design er bedre. En av grunnene at jeg ikke valgte Acer pågrunn av at den var svart utpå og helt hvit inni. Løp og kjøp! :thumbup:

Endret av Trolltyv
Skrevet

Pavilion serien er det vel en del som har hatt en del problemer med her på forumet ivertfall :p

HP sin bedrifts serie er sikkert verdt en kikk med tankte på kvalitet.

Skrevet

Hp er da ikke dårlig jeg har hatt en hp pavilion dv 6240 og nå har søstra mi den og det har ikke vært noe feil med den enda. så tviler på at så mange har hatt feil med det. men hvilke feil da feks ?

Skrevet
Hvorfor det?

Fujitsu Siemens pc'en har 4gb ram og bedere batteri

når ble batteriet viktig ? ;o

1 gb ram whatevere. se på cpuen og skjermkortet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...