Mats1988 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Hei, jeg skulle akkurat adde 3 mnd'er til min gametime, men fikk en trisk beskjed. "t seems that you are not allowed to use this payment method. Please contact our Account and Billing team via www.wow-europe.com/en/support/." Hva er det som har skjedd? Noen som har vært borti dette før? Fikk dere evt. til å betale med visa kort i senere tid. Jeg har sendt en mail til Blizzard, men de svarer jo når de tar seg tiden til det.
John Keats Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Virker som det er sperra fra banken sin side. Hvilken bank bruker du?
Mats1988 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Skrevet 19. august 2008 Postbanken, men hvorfor skal det være sperret ifra banken sin side, når jeg har brukt det samme kortet til å betale med i over 2 år?
Skugga Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Ville man ikke fått "card rejected" ellernoe slikt da?
John Keats Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hva i alle dager skjedde med linken jeg posta her i stad?
DisplayName123 Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Tror det var en som sa det var noe pop-up/virus/spyware eller noe sånt på linken og rapporterte den.
Padd3n Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Det har med å gjøre at du foreksempel har kjøpt denne acounten. Får ofte denne erroren hvis du foreksempel har kjøpt en account fra en fra United Kingdom, også når du da begynner å betale med et norsk Credit Card så nekter blizzard deg det.
Mats1988 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Skrevet 22. august 2008 (endret) Nope, accounten har vært min siden sept 05. Og jeg er den første eieren. Endret 22. august 2008 av Matseh
wise™ Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 (endret) Det har med å gjøre at du foreksempel har kjøpt denne acounten. Får ofte denne erroren hvis du foreksempel har kjøpt en account fra en fra United Kingdom, også når du da begynner å betale med et norsk Credit Card så nekter blizzard deg det. Det er feil. Jeg har en inaktiv konto, som en venn (som bor rett utenfor London, UK) ville låne og booste seg opp med, og han betalte en måned med sitt ENGELSKE kredittkort, selvom jeg har brukt gamecards/mammas bankkort i snart 3 år. Endret 22. august 2008 av GuQQa
John Keats Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Det har med å gjøre at du foreksempel har kjøpt denne acounten. Får ofte denne erroren hvis du foreksempel har kjøpt en account fra en fra United Kingdom, også når du da begynner å betale med et norsk Credit Card så nekter blizzard deg det. Har ingenting å si. Er ikke noe system for å sjekke hvilket land du har kjøpt den i. Kun om den er fra Europe, US, Asia osv
Marbash Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Godt råd er å kontakte Blizzard sin Technical support, de får sikkert ordnet opp i det. Ellers er det jo bare å gå i butikken å kjøpe seg et gamecard da.
Mats1988 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Skrevet 23. august 2008 Har kontaktet Blizzard, men de svarer jo bare når de selv har lyst. Og angående gamecard, er det både dyrere + at jeg må kjøre til butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå