Gå til innhold

særemne på cd...


eUnaas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye har du skrevet da!?

Da vi leverte særemne var deler av det en stil. En stil egner seg kanskje ikke så godt i powerpoint? Da er det vel bedre med word, eller pdf el. noe i den duren? Selvom det kanskje ikke er "imponerende" nok bare å bevise at man kan brenne en cd da :)

 

Hvis du derimot skal ha en presentasjon er det vel kjekt med power point.

 

Har du forresten godkjent dette med læreren da!? Er jo en del av dem som blir litt forvirra når ikke ting leveres i godt gammeldags A4 format!!

 

molly

Lenke til kommentar

ja norsk læreren har sans for "multimedia" Det er et særemne om NORSK FILM. derfor tengte jeg å legge til små eksempel klipp osv...

 

Jeg behersker selv html... kanskje det er den beste løsningen.

 

Er det noen måte jeg kan få en hjemmeside til å åpne seg UTEN de knappene i toppen? (bare en ren rute)

Lenke til kommentar
Hmm...du mener å se på ei internett side uten å se alle knappene øverst som "frem" "tilbake" osv....

 

Det går fint i opera, F11 er tingen. Da får du hele sida, og bare den.

 

ja men poenget er at læreren skal bare klikke på en index filen så skal allt komme opp... uten å trykke f11 osv...

 

Jeg er 100% sikker på at dette finnes... Har jo sett slikt heletiden, poppp-uopp vinduer osv...

Lenke til kommentar
Du kan prøve å bruke et multimedia prog, kalt Scala InfoChannel Designer.... (eller no sånt) Ligner litt på powerpoint, men er mye bedre... :yes:  

Proget har også en funksjon som lager en cd du bare kan putti i cd-romen, også starter presentasjonen...   :D

 

oi det virker som saken for meg... jeg får se litt rundt hjørnet etter det programmet, kanskje jeg snubler over det der, eller i en skuff :)

 

takker meget. Takker også for andre tips :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal lage en powerpoint presentasjon bør du lagre det som *.pps da slipper læreren å åpne powerpoint. når han trykker på filen så kommer presentasjonen opp over hele skjermen med en gang uten at powerpoint startes. Det med autorun har jeg aldri fått til å virke som jeg vil, men det gjør sikkert et godt inntrykk hvis du får det til.

Lenke til kommentar
Du kan prøve å bruke et multimedia prog, kalt Scala InfoChannel Designer.... (eller no sånt) Ligner litt på powerpoint, men er mye bedre... :yes:

Proget har også en funksjon som lager en cd du bare kan putti i cd-romen, også starter presentasjonen... :D

 

oi det virker som saken for meg... jeg får se litt rundt hjørnet etter det programmet, kanskje jeg snubler over det der, eller i en skuff :)

 

takker meget. Takker også for andre tips :)

 

Hvis du er snill så kan du få det av meg, send en PM så skal du få ftpen min, brukernavn og passord...! :D:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...