Gå til innhold

Css klikker når feilmelding kommer opp i konsoll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Det jeg lurer på er om noen veit om hvordan jeg kan fikse dette problemet. Problemet er at dennne feilmeldingen kommer:Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface.

Support for this will go away soon.

- Material : de_dust/groundsand_blend

- Surface center : -1920 2440 0

Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface (material: de_dust/groundsand_blend). Support for this will go away soon.

Kamikaze=) (STEAM_0:1:16333228) connected from Norway

Men kan dette ha noe med å gjør at internett skrur seg av og på eller?

Takker for svar.

Mvh Erik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles pure bug. Når du har spilt på en server med sv_pure satt til 1, også bytter om til en server med sv_pure satt til 0 (eller omvendt, husker ikke), blir gulvet i mørk på dust2 usynlig, og da crasher spillet kort tid etterpå hvis du ikke restarter CSS eller skriver mat_bumpmap 1 i console, og deretter mat_bumpmap 0. Dette er et vanlig problem som mange får.

Skrevet (endret)
Det kalles pure bug. Når du har spilt på en server med sv_pure satt til 1, også bytter om til en server med sv_pure satt til 0 (eller omvendt, husker ikke), blir gulvet i mørk på dust2 usynlig, og da crasher spillet kort tid etterpå hvis du ikke restarter CSS eller skriver mat_bumpmap 1 i console, og deretter mat_bumpmap 0. Dette er et vanlig problem som mange får.

Det er ikke det som skjer det som skjer er at det bare stopper opp,og at dette kommer opp i hjørnet Warning:Connection problem(se på bilde)

Det var lite respons her! er det ingen som kan hjelpe meg:S

post-132287-1219076451_thumb.jpg

Endret av erik456
Skrevet

Lite respons? Slapp av da, du må vente mer enn en halvtime på svar her. Noen venter flere timer/dager...

Kommer connection problem hele tida sammen med den feilmeldingen, også crasher spillet? Uansett om du har spilt på en tidligere server eller ikke?

Prøv å verify game cache og defragment cache files.

Steam > My Games > Høyreklikk på CS:S > Properties > Local Files > Verify Integrity of game cache og defragment på samme sida

Skrevet
Lite respons? Slapp av da, du må vente mer enn en halvtime på svar her. Noen venter flere timer/dager...

Kommer connection problem hele tida sammen med den feilmeldingen, også crasher spillet? Uansett om du har spilt på en tidligere server eller ikke?

Prøv å verify game cache og defragment cache files.

Steam > My Games > Høyreklikk på CS:S > Properties > Local Files > Verify Integrity of game cache og defragment på samme sida

Det funket ikke det der. :hrm:

Har du noen andre ideer på lager eller... :!:

Skrevet
Har nok ikke det nei...:p

Prøv å søk litt rundt på Steam Support eller Google.

Okay,men kan det ha noe med at internetten er veldig svak? :whistle:

Skrevet
Nei, det bør ikke ha noe med at selve spillet crasher.

OK,men hjelper det visst eg installere det på nytt eller?

Noen som veit.

Takker for svar

MVH Erik.

Skrevet

Hvis du ikke finner noe annen løsning kan du prøve en clean reinstall, dvs å avinstallere spillet også slette hele mappen slik at ingenting blir igjen. Husk å ta backup av ting som config og slikt da.

Men vet du hvorfor internettet slår seg av og på hele tida?

Skrevet
Hvis du ikke finner noe annen løsning kan du prøve en clean reinstall, dvs å avinstallere spillet også slette hele mappen slik at ingenting blir igjen. Husk å ta backup av ting som config og slikt da.

Men vet du hvorfor internettet slår seg av og på hele tida?

Det er fordi det er dårlig signal(tråløst:S)

Skrevet

Har akkurat samme problemet. untatt av at noen ganger kommer jeg innpå en server og kan spille, og om jeg skal bytte så klikker det :( spessielt på dd2. Tror ikke det har noe med internetten, fordi jeg sitter rett vedsiden av routeren.

Har søkt på google og overalt og finner ingenting. lurer på om jeg bare skal formatere/installere på nytt. Er bare at jeg har fult i maps :D

Skrevet
Bartin, har du prøvd det jeg har foreslått? Og hvis du vil reinstallere kan du bare lage backup av mapsa, så du slipper å laste ned alle på nytt.

ja, har prøvd alt. men så en annen ting som kom opp i console: det står at den ble tvingt til å bruke mat_fullbright 0 på dd2. mens på andre maps (surf) funker alt fint. der bruker den mat_fullbright 1. også får jeg samme feilmelding som trådstarter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...