Gå til innhold

Trenger hjelp med cod 4 error

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lasta ned call of duty 4 igår( fra steam), og har fått ein error.

Når eg prøvar å starte singleplayer får eg denne erroren:"ERROR: Could not find zone 'c:\program files\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff'

Har sjekka etter i directoryet og fila er der, skjønnar ikkje kvifor programmet ikkje finner den.

I tillegg når eg skal starte opp multiplayer så sluttar iw3mp.exe å virke og programmet blir avslutta.

Noken som har råd/hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Lasta ned call of duty 4 igår( fra steam), og har fått ein error.

Når eg prøvar å starte singleplayer får eg denne erroren:"ERROR: Could not find zone 'c:\program files\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff'

Har sjekka etter i directoryet og fila er der, skjønnar ikkje kvifor programmet ikkje finner den.

I tillegg når eg skal starte opp multiplayer så sluttar iw3mp.exe å virke og programmet blir avslutta.

Noken som har råd/hjelp?

Vet ikke med den single player error'n din, men iw3mp.exe slutta å funke hos meg også i multiplayer, måtte plugge inn mikrofon for at det skulle fungere.

Skrevet

Fant ut kva som var galt. Hadde norsk steam versjon, og den lasta tydeligvis ikkje ned alle filene... lasta ned steam på nytt på engelsk, og issue solved :D

Skrevet
Fant ut kva som var galt. Hadde norsk steam versjon, og den lasta tydeligvis ikkje ned alle filene... lasta ned steam på nytt på engelsk, og issue solved :D

Funker MP og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...