jespah Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Kan skaffe meg disse for 2500,-. Er det noe jeg burde gå til innkjøp av? Hvilket bruk egner de seg til, og hvordan er lydkvaliteten?
jespah Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Du kan få de for 2000,- her. Brukt ja:P Det er jeg jo ikke interessert i.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Neivel, men i mange tilfeller kan det lønne seg. Ferdig innspilt og greier. Joda Yamaha NS555 gir lyd fra seg, men hvis du sier hvor mye du er villig til å bruke, så skal vi se om vi ikke kan finne noe mer Hi-Fi-aktig.
jespah Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Neivel, men i mange tilfeller kan det lønne seg. Ferdig innspilt og greier. Joda Yamaha NS555 gir lyd fra seg, men hvis du sier hvor mye du er villig til å bruke, så skal vi se om vi ikke kan finne noe mer Hi-Fi-aktig. Er i grunnen ikke villig til å bruke noe mer enn 4 lapper da jeg er på studentbudsjett. NS555 kan jeg få for halv pris, derfor jeg snuser litt på de.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) Til en student er de nok utmerket. Litt festing i helgene og plaging av naboer. Edit: til den prisen er de vel og merke også godt egnet til en student. Endret 16. august 2008 av Slettet-XHLacM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå