Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Satt og såg gjennom bildene mine og fant ut at jeg ville prøve ut miniatyr-effekten (tilt-shifting) Så... Funket det eller gikk jeg på snørra her? Det burde vel kanskje ha vært et mer alvorlig bilde med tanke på hvor det var tatt, men det var hovedsaklig for å teste effekten og slike oversiktlige bilder var det få av da jeg leta.
Phaser_ Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg syns du har fått til en fin effekt men ellers gir ikke bilde noe særlig. veldig mye gress prøv å legg fokus litt lengre unna slik att du får med noen av byggningene også.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Noe sånt som dette, eller fremdeles for lite som er i fokus? =)
Phaser_ Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Noe sånt som dette, eller fremdeles for lite som er i fokus? =) her har du bygniningen med reklameskiltet i forgrunnen og gaten og husene som er mye lengre unna i samme fokusplan. Det blir litt feil. Trikset er å få alt som er like langt unna kamera i samme fokusplan.
Inc Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Miniatyr funker best på bilder som har masse detaljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå