Gå til innhold

BK Lindesnes fyr

runsyv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Et lite bilde fra Lindesnes fyr, sola gjemte seg bak skyene og fyret og skapte et ganske kult lys på bildet, er gjort litt endringer i Lightroom. Hva syns Dere?

post-147401-1218788651_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som bildet enten er overeksponert i den røde kanalen spesielt, men også litt i grønn. Første jeg tenkte var høy ISO, men er på ISO100 ser jeg på Exif-dataene.

Alternativt kan det virke som bildet har vært undereksponert, og du har lysnet det endel? Og derved fått frem mye støy, og at det er det som gjør at fargene flyter litt over i hverandre.

Men liker bildet og komposisjon.

Skrevet
Virker som bildet enten er overeksponert i den røde kanalen spesielt, men også litt i grønn. Første jeg tenkte var høy ISO, men er på ISO100 ser jeg på Exif-dataene.

Alternativt kan det virke som bildet har vært undereksponert, og du har lysnet det endel? Og derved fått frem mye støy, og at det er det som gjør at fargene flyter litt over i hverandre.

Men liker bildet og komposisjon.

Har nok dratt litt hardt i spakene i Ligtroom, spesielt på rød og grønn fargen ser jeg

Skrevet

Dette ser egentlig ut til at det kunne ha blitt fint. Men du har som sagt dratt alfor hardt i spakene, det tyder kanskje på at eksponeringen ikke satt helt? Tårnet heller også en del.

Skrevet
Bildet er egentlig ganske fint, men fargene er fryktelige. Du kunne ikke lastet opp en nedtonet versjon?

Klart jeg kan, her har du det

post-147401-1218970106_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...