Eksempel Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Det skjedde nå i sta. Jeg hadde spilt av en DVD med min PC, som var koblet til en prosjektor. Jeg koblet den av, men ikonene ble kjempestore. Jeg prøvde å stille på grafikken, men de er fortsatt like store. Hva kan jeg gjøre??
Theoneask Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Windows Vista? Høgreklikk på skrivebordet, vis, klassiske ikoner.
Bruker-158599 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Det skjedde nå i sta.Jeg hadde spilt av en DVD med min PC, som var koblet til en prosjektor. Jeg koblet den av, men ikonene ble kjempestore. Jeg prøvde å stille på grafikken, men de er fortsatt like store. Hva kan jeg gjøre?? du kan åsså gå skrivebordet, høyreklikke, egenskaper-->instillinger--> å velg skjerm oppløsning du burde stille den på lav, min er på 1024x768 piksler. hvis det ikke hjelper så kan du gjøre ikonen på skrive bordet minder, høyreklikk på skrivebordet--> egenskaper--> utsende--> effekter, ta bort krysset får "bruk store ikoner" hvis du har windows vista så må du høyreklikke på skrivebordet å bla i gjenom den menyen som kommer fram, men ikke gå på egenskaper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå