SniKaZ Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Jeg har da fått tak i Beijing 2008 spillet til PC. Nokk enn gang er det stort preg av Xbox 360, siden det står bare X-Y-B-A Dette er veldig irriterende så jeg spiller nå med enn ps2 kontroll til dette spillet. Problemet mitt er når jeg f.eks skal ta 100 m springing (gjelder også allt untatt 1500 m) så starter jeg å får enn flott start. men etter det forstår jeg ikke dritten av hva jeg skal. Står jeg skal trykke A-B om hverandre, men jeg springer jo ikke fortere uansett hvor mye jeg trykker på A-B så jeg kommer i mål på 18 sekunder på enn 100 m. Må nesten bare spørre da om det er nooe annet enn å trykke A-B som du skal?? står ikke noe i tuturial, men har jeg oversett noe kanskje??
oophus_3do Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Du skal ikke trykke på noe annet enn på A og B nei når du skal løpe. Men du må trykke på dem annahvergang.
SniKaZ Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 (endret) Du skal ikke trykke på noe annet enn på A og B nei når du skal løpe. Men du må trykke på dem annahvergang. Først A så B så A så B?? prøvd men får ikke noe fart:P Edit: Ja jeg har prøvd og trykket A så B så A osv fort, men det går ikke noe fortere. skrev det litt dumt over her:P Edit 2: Er vist nok noe feil når jeg bruker ps2 kontroll så nå må jeg spille det på tastatur som er sugent:( Endret 13. august 2008 av SniKaZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå