brage_sk Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hei, jeg har et lite/stort problem. Jeg er da en ihuga trackmania fan, og har veldig lyst til å spille det på min nye pc en HP 8510p. Med Radeon HD 2600. Men da jeg har installert det og alt ser ut til å være klart til å starte trykker jeg 'play' men det vil bare ikke starte, jeg har sett i taskmanager og de viser ikke til noen prossesorer som heter TM eller noe. Jeg har prøvd alle forskjellige versionene av Trackmania Original og Trackmania United, alt er up-to-date MVH Brage
Hunterz Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Har du vista? I såfall kan du prøve å kjøre det med admin-rettigheter.
Fettklomp Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Har du prøvd med Silverlight? en microsoft mod trur jeg det er... måtte hente den selv og da funka d
brage_sk Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Aldri hørt om det, er det mulig at du kan slenge en link til meg?
Fettklomp Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Klarer ikke finne den, instalerte min for rundt 2 år siden, men gjør et grundig google søk på den, så finner du sikkert
brage_sk Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 ja, jeg fant den til slutt.. Men den sier bare at jeg ikke har det installert, noe jeg har
Fettklomp Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 hmm, da vet ikke jeg, sorry. Du får vel ingen feilmelding hver gang du starter det opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå