Roholola Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg prøver å finne et map til WC3 som jeg spilte for lenge siden. Husker at jeg spilte det 2on2 på et lan for lenge siden og gikk ut på at man kunne velge om man ville ha ekstra penger da man sendte folk på fienden, eller om man ville ha ekstra penger da man drepte folk som ble sendt av fienden med tårnene sine. Jeg har prøvd å søke på både, TD, TW, Towerwars, team TD osv. Jeg mente selv at mapet het noe med Towerwars men finner det ikke noen steder. Takk for hjelpen =)
ShampooMacTavish Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hmm... Det kan være Hero Line Wars, eller Hero Line Wars Lition. Der får man mer income av å sende creeps på fienden, men der var taktikken å gjøre begge deler, å sende creeps OG drepe creeps. Uansett, et kult spill.
Roholola Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Er ikke no hero greier. er så man kan velge i starten av runden om man hovedsaklig vil være en som sender eller defender. typisk 2on2 bane som minner om vanlige survival bane bare at man spiller mot hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå