Gå til innhold

Hvilke lovende spill kommer til å floppe denne høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Greit, om du faktisk er økonom, så svar meg på følgende; hva er ikke-homotetiske preferanser? Jeg er økonom, og har hørt nok av forum folk påstå de fleste ting. Nei, Gears 2 flopper ikke. Flopp betyr tap.

Flopp betyr kanskje tap i din verden, men det eksisterer faktisk veldig mange mennesker som mener at et spill har floppet når det selger mye mindre enn forventet eller at det ganske enkelt bare suger balle.

Endret av toeblast
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Greit, om du faktisk er økonom, så svar meg på følgende; hva er ikke-homotetiske preferanser? Jeg er økonom, og har hørt nok av forum folk påstå de fleste ting. Nei, Gears 2 flopper ikke. Flopp betyr tap.

Flopp betyr kanskje tap i din verden, men det eksisterer faktisk veldig mange mennesker som mener at et spill har floppet når det selger mye mindre enn forventet eller at det ganske enkelt bare suger balle.

Folk kan mene jorden er flat for min del. Det betyr ikke at det stemmer.

Endret av Book
Skrevet

Folk kan mene jorden er flat for min del. Det betyr ikke at det stemmer.

Bare for å avspore diskusjonen helt. Som økonom vil du sikkert se på operahuset i Sydney som en flopp? Det ble ferdig 10 år etter planen og kostet ca 15 ganger så mye som opprinnelig estimert. I dag er operahuset et av verdens best kjente landemerker og turistmål kan umulig betegnes som en flopp.

Poenget er at hva en flopp er kommer litt ann på øyet som ser. For utgiver er det nok ikke en flopp om de tjener penger som gress, men som spiller kan (i mine øyne) spillet sees på som en flopp selv om det selger bra. Gamespot hadde til og med egne kåringer for disse to kategoriene i fjorårets beste spillkåring.

Worst game everyone played

Best game no one played

Skrevet
Jeg håper at COD 5 flopper som et helvete slik at Treyarch bare kan gi opp og bare legge seg selv ned.

Hva er greia med at alle skal hate på Treyarch? Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å kjøpe CoD:WaW - men det betyr ikke at jeg mener at spillet kommer til å suge automatisk pga. utvikleren. Jeg har enda til gode å få en god forklaring på hvorfor Treyarch suger, greit, CoD 3 var ikke all verdens, men de har hatt mye lengre tid nå med World at War i forhold til hva de hadde når de laget CoD 3, og jeg har troen på at de lager et produkt som helt sikkert blir et mer enn godkjent spill.

Call of Duty: World at War er forresten ikke CoD 5, Infinity Ward står for nummer fem i serien og det har vært klart helt fra starten - selv om Treyarch startet på et nytt CoD har det aldri vært noen tvil om at Infinity Ward også styrer med sitt neste spill i CoD-serien uavhengig av Treyarch.

Skrevet
Jeg håper at COD 5 flopper som et helvete slik at Treyarch bare kan gi opp og bare legge seg selv ned.

Hva er greia med at alle skal hate på Treyarch? Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å kjøpe CoD:WaW - men det betyr ikke at jeg mener at spillet kommer til å suge automatisk pga. utvikleren. Jeg har enda til gode å få en god forklaring på hvorfor Treyarch suger, greit, CoD 3 var ikke all verdens, men de har hatt mye lengre tid nå med World at War i forhold til hva de hadde når de laget CoD 3, og jeg har troen på at de lager et produkt som helt sikkert blir et mer enn godkjent spill.

Call of Duty: World at War er forresten ikke CoD 5, Infinity Ward står for nummer fem i serien og det har vært klart helt fra starten - selv om Treyarch startet på et nytt CoD har det aldri vært noen tvil om at Infinity Ward også styrer med sitt neste spill i CoD-serien uavhengig av Treyarch.

For å være litt rettferdig mot Treyarch så har de kun hatt ett år utviklingstid på de forrige CoD spillene deres. Ett år er ikke mye og Infinity Ward opererer på en to års utviklingsperiode. Treyarch har fått to år til å lage CoD 5 så jeg holder et åpent sinn og ser hva de kan levere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...