Gå til innhold

Avbestilling fra Mamoz.no


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort versjon: Bestilte vare, angret (dvs sendte mail 30 min etter den var bestilt og kansellerte orderen)

Neste dag får jeg en mail av typen "Ops, vi sendte visst varen allikevel, men du kan bare nekte å ta den i mot så skal vi kreditere den til deg"

 

Dette gjør jeg, og etter mye om og men får jeg kjøpssummen tilbake på konto (purret etter to uker). Lurte litt på om jeg skulle få erstattet fraktkostnadene fra butikk også, men etter 3 mail gir jeg opp å få svar.

Har jeg krav på dette når butikken gjør feil som i dette tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer an på om dette er en angrefristsak eller rett og slett en avbestilling. Dersom det går under angrefrist så er det meg bekjent kjøper som betaler frakt.

Skrevet

Hvilken status hadde ordren når du kansellerte?

Dersom den ikke var sendt mener jeg at du ikke skal betale retur.

Jeg kan ikke helt skjønne at du har betalt retur uansett. Gikk du bare på posten og sa at du ikke ville motta denne så sender de den bare i retur uten at du må betale.

Hentet du den på posten og deretter sendte den i retur?

Skrevet

Altså, må klare opp litt her.

Dette var ikke en angrefrist etter min mening, da jeg kansellerte orderen før den var sendt.

Betalte ikke returkostnader (jeg nektet å ta imot varen), betalte transport fra webbutikken som vanlig, det var dette jeg ikke fikk refundert.

Skrevet (endret)

Da var 4. forsøk å få svar på mail uten resultat. Helt utrolig. Må vel ta telefonen fatt for å få svar, men hvem gidder vel det for å krangle om 100 spenn?

 

edit:

Var visst surr i mailsystemet deres. Frakt skal bli kreditert!

Endret av HeRbie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...