Gå til innhold

Anbefaler BF2 mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eller dere kan ta et hint om at mange vill spille el almien hadde verdt nok med en gang for min del

Du har for såvidt et poeng der :)

El Alamain XXL er gøy det, men det blir nok fort kjedelig hvis man får innpå en überskilla pilot som flyhorer..

Liker for øvrig signaturen din Futt. Genial :D

Skrevet

El Alamein er et kart som vi som liker fly pleier varme opp med. Det er ikke et kart som egner seg for spilling, spawntid på alle fly/kjøretøy er for kort. Kartet finnes i en mindre versjon med lengre spawntid, men det ligger ikke i maplista. Det du ønsker å vote fram er "treningskartet" vårt.

Dessuten, når vi er midt inne i en runde på et lite kart er det irriterende å stadig få opp en mapvote.

Kom inn tidlig en dag så kan vi fly :)

Skrevet (endret)

Jeg voter alltid i begynnelsen av en runde.

Edit: spillte El Alamain XXL i går med mange folk alle så ut til og like den banen ingen klaget og gikk fint og spille den banen.

Endret av head_hunter
Skrevet (endret)

El Alamein er moro til sin tid, men når vi er inne og har gode kamper passer det brettet dårlig.

men som sagt, er det få spillere og alle vil fly og kjøre panser m.m. er det ikke noe problem å få fram det brettet.

Endret av c-man
Skrevet

Har ikke spilt modden ennda men ser veldi bra ut, men som dere sier er det sikkert kjedeli å spille når det bare er 2-3 spillere innnpå..

Hadde det vert en ide å markedsføre den litt mer viss dere skjønner hva jeg mener :p

Skrevet
:p heldigris :p

Hvor gammel er du ahh?

Skal vell egenli ikke si alder på nett men er 14... :p

Men er det en singelplayer mod.. (at jeg ikke må spille online..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...