Gå til innhold

Anbefaler BF2 mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laster ned nå, 1.3GB faktisk, satser på at det part 2 jeg skal downe, så prøver den.

 

Passet fint å finne tråden her nå, installerte faktisk BF2 igjen for 20min siden, så tenkte å prøve en runde på et all-wake map, bare for å bli TK'ed etter 3min ingame, mens jeg venta på et helikopter. Jaja, ting forandrer seg ikke.

 

Får prøve noe nytt med denne mod'n! :)

Lenke til kommentar
Laster ned nå, 1.3GB faktisk, satser på at det part 2 jeg skal downe, så prøver den.

 

Passet fint å finne tråden her nå, installerte faktisk BF2 igjen for 20min siden, så tenkte å prøve en runde på et all-wake map, bare for å bli TK'ed etter 3min ingame, mens jeg venta på et helikopter. Jaja, ting forandrer seg ikke.

 

Får prøve noe nytt med denne mod'n! :)

Begge delene må lastes ned.. Er litt eldre folk som spiller denne moden stort sett.

Lenke til kommentar
Jaja, fikk spilt litt nå ikveld, hvertfall mot deg uglegutt :p

 

Var jo ikke så mange online, vi var jo bare en 3-4stk. Spillet trenger absolutt flere folk, kan ikke fatte hvorfor så få spiller det.

 

Digga el alamein XXL :D

haha det var du som var r*** ett eller annet?

 

Var ikke så mange på i går, men har vært godt over femogtyve stykker på serveren, mest folk fra aurora klanen som har laget moden :) Dessuten er de fleste 30+ og må legge seg relativt tidlig mtp barn/jobb (gamle) etc.

 

El Alamein XXL er syykt!

 

BF2 og nukes anyone :D

Lenke til kommentar
Hvor laster jeg ned modden på siden? Står ikke noen link, må jeg registrere meg?

Nede til høyre på siden, det er to filer som må lastes ned, part 1 og 2.

 

Hvis du er registrert på Battle.no ligger de også der med fin nedlastningshastighet. :)

 

Edit: leif

Endret av Uglegutt
Lenke til kommentar
Denne modd'n fortjener mye mer oppmerksomhet!

Ja helt klart, tror det er en sammenheng med custom maps, passelig nivå av realisme og en haug med fete våpen (og våpen/kit kombinasjoner), samt at den ikke ser halvferdig og jalla ut sånn som de fleste andre modder jeg har forsøkt.

 

Å spille vanilla BF2 etter noen runder med modden er.. ..dørgende kjedelig.

 

Var gøy i går til tross for bare 6 - 7 mann. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Meget bra, men mangler spillere. Likte veldig godt M82, men rart at man må legge seg ned før man skyter. Har sett ekte mennesker skyte stående med to i hver skulder, ikke at de traff så godt, men man MÅ ikke ligge for og skyte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...