Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer laptop som ikke fungerer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maskinen er en Acer Aspire 1640 series kjøpt i 2006 med Win XP.

De siste ukene har maskinen i det hele tatt virket mye tregere enn normalt og vi har hatt problemer med å få touchpaden til å virke som den skal. Den har vært litt av og på og noen ganger har den bare reagert veldig sent. Men så i går begynte tastaturet ellers å virke. Eneste jeg da får til å virke er en usb-mus.

Tenkte på å resette maskinen, men det er jo litt vanskelig når tastaturet ikke virker. Men spørsmålet er om det virker. Eller kan det være noe sånt som at kabelen til tastaturet er løs? Men hvordan får jeg til å fikse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig er det ikke noe her du kan få fikset selv. Om det er software så kan du det, men er det relatert til hardware, så må nok maskina inn til Acer.

Ta kontakt med butikken der du kjøpte maskina i første omgang.

Skrevet
Trolig er det ikke noe her du kan få fikset selv. Om det er software så kan du det, men er det relatert til hardware, så må nok maskina inn til Acer.

Ta kontakt med butikken der du kjøpte maskina i første omgang.

Skulle ønske det var så enkelt som å levere den inn... Men jeg kjøpte den i USA og det er litt langt borte nå...

Jeg hadde da en HP en gang for lenge siden som jeg skrudde fra hverandre for å fikse noe inni. Fant en beskrivelse med bilder på nett på hvordan jeg skulle fikse det.

Andre forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...