Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer Aspire 5720z lyd trøbbel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens, jeg kjøpte meg nylig en Acer 5720z med Vista som hovedoperativsystem selfølgelig. Jeg er en av de som faktisk er fornøyd med Vista med tanke på layouten etc, har det på min stasjonær pc. Men jeg bestemte meg for å downgrade denne laptopen til XP fordi den rett og slett vil yte mer til spilling/designing etc. Gjorde det i løpet av natten, alt gikk plettfri med driverene osv, borsett fra lyden. Lyden skurrer utrolig mye, som forårsaker til at maskinen lagger, noe den ikke gjorde som Vista. Windows lydene er utrolig lave i forhold til da jeg spiller musikk ser på filmer/clips. Jeg tilkoblet laptopen til høytalerene jeg bruker til min stasjonære pc, lyden er da glimrende. Men så fort jeg avkobler blir laptopen utrolig ustabil. All driverene i enhetsbehandlingen er up to date, har et realtek HD audio lydkort forresten.

Tusen takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg gitt, har faktisk prøvd mange forskjellige versjoner også. Men det som er merkelig er at lyden er suveren med eksterne høytalere. Akkurat som det er noe feil med de interne, etter jeg installerte XP fra Vista..

Skrevet (endret)

Lyden er normal med headset, når jeg klikker meg gjennom windows høres det ut som lyd på lyd, en ekko på en måte. Dette gjelder både med headsettet og de eksterne/interne høytalerene.

Endret av arian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...