Galdust Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Hei, jeg har en Dell inspiron 1520 med et GeForce 8600 GT kort. Tenker på å oppgradere til et nytt og bedre kort etter hvert, men vet ikke hvilke kort jeg har å velge mellom (eller hvor jeg kan finne en oversikt hvis det finnes)... noen som kan hjelpe meg? =) På forhånd takk!
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Tror jeg må skuffe deg nå, det vil koste mye mer enn det er verdt og bytte skjermkortet i din bærbare pc for at det blir verdt det. Prisene for nye skjermkort til bærbare kan være utrolig høye og spessielt vis du skal ha det via merke du har kjøpt pc-en for de overpriser alt. Andre problemer kan bli kjølingen din, for det kan hende at om du setter inn et nytt kort så har du ikke kjøling nok til og få det til og fungere skikkelig så det bare skrur seg av og du har brukt masse penger på noe som ikke fungerer. Du kan alltids ringe Dell og spørre dem men du vil enten få nei eller en pris som er så høy at det ikke er noe vits. Det jeg ville gjort var bare og spare opp litt penger og bare kjøpe en stasjonær pc istede. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå