Gå til innhold

trenger hjelp til kjøp av ny bærebar. Trenger tips fra mer erfarne. Har funnet en HP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Skal kjøpe ny bærbar. Jeg betaler maks 6000 kr. Skal kun brukes til nedlasting, spill battlefield og surfe på nettet.

Fant denne HP`en på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=360405

Duger den? Noen som kanskje vet av en bedre bærebar som tilfredstiller mine behov.

Trenger virkelig hjelp her. Er ikke noen "dataekspert", men selfølgelig kan jeg litt.

For å gjøre det enkler for folk å hjelpe meg. Pc`en bør ha:

- Dvd-brenner

- min 200 gb

- min 2gb ram

- prossessor, dual core eller noe liggnende slik at jeg får dobbel så stor ytelse eller hva det enn heter. Min 2.0 GHz

- W. Vista

- Tilgang for trådløst nett selfølgelig

- Et skjermkort som jeg kan spille bf 1942 og bf 2 med.

Vist noen kan finne en bærebar som har alt dette, eller en bedre en innenfor pris 6000kr så er jeg evig takknemelig=)

Mvh Eirik

Endret av Eirik89flo
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Skrevet

Hei beklager for et forsinket svar jeg har ikke sett tråden før nå skjønner du skulle gjerne svart deg før.

den pc-en du linket til fant jeg ikke noe skjermkort på faktisk som var ekstra tror det bare var et integrert et som ikke da fungerer så bra til spilling.

Denne derimot har 250GB harddisk, et eget dedikert skjermkort som er 3450 modellen med 256 MB minne, lightscribe dvd brenner, og 3 gb med ram så du har masse og leke deg med.

Denne er hva jeg vil anbefale deg i prisklassen din uheldigvis koster den 1000 kr mer enn du har tenkt på. Men til 5000 kr er det en limit til hva du får usikker hvilken versjon av battlefield du skal spille, men husker at det krever litt av pc-en.

HP Pavilion dv5-1021

Skrevet
Hei beklager for et forsinket svar jeg har ikke sett tråden før nå skjønner du skulle gjerne svart deg før.

den pc-en du linket til fant jeg ikke noe skjermkort på faktisk som var ekstra tror det bare var et integrert et som ikke da fungerer så bra til spilling.

Denne derimot har 250GB harddisk, et eget dedikert skjermkort som er 3450 modellen med 256 MB minne, lightscribe dvd brenner, og 3 gb med ram så du har masse og leke deg med.

Denne er hva jeg vil anbefale deg i prisklassen din uheldigvis koster den 1000 kr mer enn du har tenkt på. Men til 5000 kr er det en limit til hva du får usikker hvilken versjon av battlefield du skal spille, men husker at det krever litt av pc-en.

HP Pavilion dv5-1021

Ja, denne så ikke så verst ut. 6 tusen kroner kan jeg godt leve med. Spiller mest bf 1942 som da ikke krever veldig mye dataen. Har litt lyst på bf 2.

Så vist dette er en av de beste i prisklassen 6000kr. Så for jeg vel kanskje kjøpe denne.

Skrevet

Jeg så nettopp på multicom. Så ut som mange gode bærbare pc`er der. Det positive er at du kan velge hva den skal være utstyrt med.

F.eks ram, gb hardisk, prossesor osv.

Gjest Slettet-wtZtqAvs
Skrevet

Vis du ønsker og tilpasse en data med cpu og skjermkort å ram som passer deg bedre så anbefaler jeg deg og gjøre dette, men som sakt du har jo et budsjett som var på 5000 som du sa men var villig til 6000.

Så vis du er usikker på tilpassingen så kan du jo finne en du liker og så kan du linke til den og så sette en max pris og så kan noen hjelpe deg og tilpasse den til ditt bruk vis du ikke er sikker på hva du ønsker i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...