Gå til innhold

To problemer med Battlefield 2, trenger hjelp ;)


Anbefalte innlegg

for ikke så lenge siden kjøpte jeg meg BF 2: Complete Collection og idag kom min nye bærbare (jippi!) jeg hadde gledet meg lenge og installert alt som skulle installeres og patcha helt opp til den siste patchen jeg fann. Og endelig skulle jeg få joine slagmarken, men akk nei.

 

Det ene problemet er som følger: Når jeg akkuratt har loada ferdig ei bane på multiplayer online og såvidt sett et bilde av byen så blir jeg disconnecta av PunkBuster med følgende melding: post-154215-1218316739_thumb.jpg

 

Det andre problemet er at jeg ikke får den innebygde høytaleren på VoiceSetupen til BF 2 til å virke, den gir utslag når jeg er inne på selve programmet Realtek, men ikke gir ikke utslag på Voicesetup...

 

Noen der ute som har løsninger på begge problema?

 

Jeg bruker en ACER 5930G og har Windows Vista Home Premiun 32-bit som operativsystem.

Endret av gauteoh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du vista så prøv å kjøre det som administrator og hvis det ikke funker last ned punkbuster på www.punkbuster.com last ned klienten start den opp velg bf2 der du kan velge spill og oppdater klienten manuelt så legger du ned vinduet og så skal du ikke bli kasta ut mere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...