Bamboozle86 Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Okey, dette må være noe av det rareste jeg har kommet borti. Jeg har nesten alltid winamp oppe, spiller musikk hele tiden. Nå for ikke lenge siden, skulle jeg laste ned noe greier med uTorrent mens jeg surfa webben. Ut ifra ingenmannsland, starter musikken å LAGGE. WTF lixom. Det spraker i høytalerne, å musikken klarer ikke å henge med. Akuratt som det er med musikken i spill, når det lagger der. Dette skjer kun om nedlinja bli utnytta litt. bare ved laste siden til digi.no eller itavisen eller VG, så skjer det. Hva er dette for noe tull, å hvordan kan jeg få fikset det. Noen som aner?????
Dundersalt Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 mp3 virus er jo i skuddet om dagen, antar du har sjekket for slikt? Gjelder det andre avspillere og andre filtyper også?
Bamboozle86 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 mp3 virus er jo i skuddet om dagen, antar du har sjekket for slikt?Gjelder det andre avspillere og andre filtyper også? vell, porr filmer i Vlc, alle typer musikk filer i alle spillerne jeg har lagger om internetten brukes som nevnt over. Tom youtube å andre klipp på nette. Jeg har gold versjonen av avg å kjører vista, ingen av delene finner noe tull på pcen min... Blir gal snart hehe!
Dundersalt Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 hehe ja det skjønner jeg meget godt:p Hva med å reinstalere litt drivere? Altså HK/lydkort Ellers kan du jo forsøke å gå tilbake til et opprettelsespkt i windows. At det har sammenheng med internettrafikk er jo jævla rart, men forteller jo at det 99% sikkert ikke er et hw problem. Siden det ikke er det kommer jeg ikke på noe annet enn virus eller en driver som har fått seg en trøkk. Men funker det ikke med "enkle grep" kan man like gjerne få den årlige windows reinstalasjonen gjort. Tar jo ikke "så" lang tid og godt for systemet uansett.
Bamboozle86 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 får ta meg en driver oppdatering av lyd&bilde. se o, det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå