Moskusrotte Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hei, er sikkert mange andre emner om det samme spørsmålet her, men jeg fant ingenting. Det jeg lurer på er om det er mulig å bestille Iphone 3G fra USA? Har en onkel som bor der, og han skal hjem til Norge snart, så han kunne tatt med seg den hjem til meg, så jeg slipper frakten. Men går det ann og f.eks bestille den på apple.com til hans adresse eller må han gå inn i en apple butikk og kjøpe da, og må han da signere abbonement osv osv? Visst det går ann og kjøpe den uten abbonement, hva hadde den kosta da sånn ca? Og går det ann og bruke den i Norge med norsk sim kort som er sperra til Telenor i et år da? Ble litt rotete dette innlegget, det får jeg bare beklage! Takker for svar! Mvh. Daniel
knutaj Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Uten at jeg er helt oppdatert, tror jeg du like gjerne kan slå fra deg hele tanken. Pr i dag, tror jeg du ikke har noen mulighet til å bruke en telefon låst til AT&T med norske SIM-kort. Og selv om du skulle få det til, hadde det ikke vært en veldig god deal.
dragoon123 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Kanke du kjøpe de fra et selskap som driver å unlocker de å sånn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå