Gå til innhold

Gamer pc til 10-13k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=79379

 

nå har jeg gjort noen forandringer hva synes dere?

 

jeg har tengt og kjøpe dette oss netshop.

 

jeg kan ikke bygge en data selv så jeg har tengt at netshop skal gjøre det for meg, det koster 370 så bygger de pcen for meg høres det lurt ut siden jeg ikke har peiling på og bygge en data maksin?

Endret av Marko_lol
Lenke til kommentar
https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=79379

 

nå har jeg gjort noen forandringer hva synes dere?

 

jeg har tengt og kjøpe dette oss netshop.

 

jeg kan ikke bygge en data selv så jeg har tengt at netshop skal gjøre det for meg, det koster 370 så bygger de pcen for meg høres det lurt ut siden jeg ikke har peiling på og bygge en data maksin?

 

Du må huke av for "Lesbar for alle", trykk oppdater, og legg ut linken som står under "Lesbar for alle". Nå kan vi ikke se handlekurven din.

Lenke til kommentar

Har selv i nyere tid kun kjøpt PC i deler, og har ikke hatt noen problemer med reklamasjoner og garantier.

 

Det er da selvfølgelig litt tryggere å kjøpe en ferdigbygget PC fra butikk. Anbefaler da DinSide maskinene fra Netshop, komplett evt Datakjeden. Netshop har tilbudet med best grafikk. Som en bonus sparer du en god del.

Lenke til kommentar
Ser bra ut! Kan spare deg noen kroner ved å gå for et P45 hovedkort. Kanskje gi beskjed til Netshop at du tar hvilket som helst 4870X2, da det ofte varierer litt med tanke på når kortene blir tilgjengelig.

 

Du har garanti på hver individuelle pc komponent du kjøper. Så om PCen en eller annen dag tar kvelden og det er produksjonsfeil er det bare og finne ut hvilken komponent det gjelder og reklamere og få fikset/ny. Dette pleier og gå veldig glatt. Skjedde med en av mine ram-brikker og da leverte jeg inn til netshop.no og de fikset det.

 

Angående brikkesettet har du gjort ett smart valg i og med at du har AMD/ATI skjermkort. Hadde du kjøpt P45 kort hadde du IKKE kunne kjørt to skjermkort på to pci slots med x16, da hadde du fått to x8 eller en x16.

 

Du skal du visstnok kun bruke en PCI ex slott så da har det ikke noe å si, men om du ved senere anledning kjøper enda ett skjermkort er det greit med ett HK som støtter to pci ex slotter på x16.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...