Fapse Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hei Jeg har bygget ny pc nå, men det har desverre opstått et problem når jeg snakker med folk på MSN og Skype med mikrofon, Når jeg snakker med venner hører de alt som skjer hos meg. De hører til og med seg selv. Hva kan dette skyldes?
Bandaloginzih Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 hei! Bruker du høytallere til å spille av lyden, eller headset? Hvis du bruker høytallere så kan det være så enkelt som at mikrofonen din fanger opp stemmen til kompisene dine og sender den tilbake...
Bandaloginzih Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 bærbar eller stasjonær? er det bærbar så kanskje den integrerte microfonen i laptopen er aktivert av en eller annen grunn samtidig som headsettet? ellers så veit jeg ikke hva det kan være...
Fapse Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 jeg bruker stsjonær maskin. Utrolig irriterende problem
.H.K.O. Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Du må se at du ikke har haket ut for "what you hear" i programmene du bruker. Så under mic kan du hake ut for mute microphone. Den slår ikke av micken som man kansje skulle tro. Den gjør bare at man hører micken selv. Håper det hjalp deg litt på vei.
Fapse Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 Jeg har aktivet lydsperring i Realtec programmet som fulgte med, men hjalp ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå