Gå til innhold

hjelp til innkjøp av "digitale billedrammer", og bærbar til bhg for 25.000 totalt.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, barnehagen skal anskaffe 4 digitale billedrammer for å vise foreldre hva barna har gjort i løpet av dagen. Siden disse naturlig nok må henges høyt og utenfor barnas rekkevidde hadde vi jeg i utgangspunktet håpet å kunne kjøpe en dataskjerm eller tv som har kortleser og dermed kan fungere som en billedramme. forslag til en slik løsning, eller en løsning med en ekstern "minnekort avspiller" som kan kobles til en tv/skjerm mottas med stoor takk og entusiasme :). I tilleg trenger vi en ekstra bærbar pc. Stor lagringskapasitet, rask prosessor, mye minne, trådløst nettverk og robust utførelse er hovepunktene her. Minnekortleser er et pluss, men ikke must, datamaskinen må ha windows og Office. Opptil 6 brukerkontoer vil bli opprettet og erfaringen tilsier at brukerne ikke alltid logger seg av for hver omgang med arbeid, og dermed vil jeg tro at en god prosessor er viktig for at ting ikke skal gå helt i stå.

Totalbudsjettet for disse 5 varene er 25.000.

Setter min lit til at det finnes noen på forumet med kunnskap og vilje til å hjelpe meg, og barnehagen med disse innkjøpene, på forhånd takk!

:O)

Endret av BlondGod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...