Flamme73 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Hey steam skjønner ikke at jeg har internett. UJeg har prøvd med brannmuren av. jeg har åpnet portene i routeren. Jeg har prøvd det meste også og restarte pcen. Er eneste alternativ og reisnatllere steam? eller vil jeg fortsette og få samme problem. Takker på forhånd for svar
Jooakim Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Les gjennom dette, og om det ikke hjelper - kontakt Steam Support. Lykke til!
gitguru Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Hadde dette problemet selv og vet om flere som har hatt det. Først sjekker du om internett-koblingen fungerer på pcen du bruker steam på. Hvis denne fungerer som den skal men steam fremdeles ikke klarer å koble seg til, så fins det en kontroverisell løsning. 1. Gå inn i steam mappa og finn en fil som heter Clienregistry.blob. 2. Slett denne filen. Når du nå starter steam på nytt så vil det komme opp "steam is updating". Dette kan ta et par minutter, men når det er ferdig er det bare å logge seg på med brukernavn og passord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå