Gå til innhold

Store problemer med BIOS, slo av pcen under flashing


Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp!! Jeg slo med et uhell av pc'en mens jeg holdt på å lagre bios instillingene!! Jeg trenger hjelp til å lage en diskett for flashing av et MSI K7N2 hovedkort!!! :roll: noen som har et nForce hovedkort som kunne tenke seg å spandere litt tid? Alt du trenger å gjøre er å lage en flshings diskett med helst den nyeste biosen... for et MSI K7N2-L hovedkort.... så sender du meg innholdet på disketten i mail....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"?

Et godt emne er et emne som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut ifra emnefeltet. Klassiske eksempler på dårlige emnefelt følger:

HJELP!!!!

 

Hvilken del av den regelen skjønte du ikke? Bytt topic snarest ellers er denne tråden borte når jeg kommer tilbake om en time.

 

Byttet for deg nå :D

 

Mvh.

John

Lenke til kommentar

herlig, gi`n inn og skrem han vekk like godt først som sist, han er jo ny... Riktig fremgangsmåte,- drit fyren direkte ut...

 

Hvis du kan motta mail kan du laste ned det du trenger fra den maskinen du mottar mail på? Det går vel lettere for deg, samtidig slipper du drittpraten..:-))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...