Pimmy Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 (endret) Hei, jeg og en venn vil gjerne spille multiplayer campaign i Rome Toral War. Jeg lurte på om noen vet om en mod som kan gjøre dette mulig. Jeg har allerede funnet og prøvd en mod, men med denne måtte vi gå inn og ut av RTW mellom hver vår tur. Vi har bare 1 CD (spiller over LAN) og det er tungvindt å måtte bytte CD mellom hver tur. Derfor leter jeg etter en mod hvor man er "innlogget" i RTW når medspilleren har sin tur. Legg gjerne ved en link og en beskrivelese om hvordan jeg installerer og bruker modden. På forhånd takk Edit: Siden det tydeligvis ikke er mulig å lage multiplayer campaign i RTW, lurer jeg da på om det er mulig å lage bots i M2TW multiplayer. Endret 16. august 2008 av Pimmy
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 kom igjen da, ingen som vet? Det går ikke. Spillet er ikke laget for det og har ikke hotseat. Men Medieval 2 derimot har det.
Pimmy Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Ok, I såfall er det noen som vet om det er mulig å laste ned en mod som gjør det mulig å ha bots i Medieval II?
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Ok, I såfall er det noen som vet om det er mulig å laste ned en mod som gjør det mulig å ha bots i Medieval II? Nope. Det er det i Rome men ikkke Medieval 2 ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå