Gå til innhold

Antec 900 til XFX Geforce 9800GTX


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp oppgradert pcen min, men har nå oppdaget at det er noe for dårlig kjøling i mitt gamle kabinett og jeg må derfor skaffe meg et nytt.

 

Et alternativ som jeg vurderer er dette Antec Nine Hundred

 

Det jeg trenger å ha plass til å dette kabinettet er følgende.

 

PSU: Seasonic S12 600W

Hovedkort: Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775

Ram: Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB

CPU: Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz med Zalman CNPS9500AT cpu vifte

Skjermkort: XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3

Harddisk: 3 stk wester digital hd.

DVD: 1 DVD rom.

 

Spesielt størrelsen på skjermkortet er verd å merke seg, nå passer det akkuratt inn. Men jeg kan ikke ha harddisker bak det. Vil da dette kabinettet være noe for meg? Tar gjærne i mot andre tips også, med pris helst rundt maks 1000kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Antec 900 er et SUPERT kabinett!! MEGET god kjøling:) har dette selv, og det følger med 3 ekstra vifter som du kan sette i døra og i andre enden på det ene harddisk buret. Disse viftene følger egentlig med hvis noen av de som allerede er i kabinettet ikke funker, men mine funket 100% så bruker de på de 2 ekstra plassene:) kabinettet mitt er VELDIG kjøling, skjermkortet ligger på 30-40 grader hele tia, (idle og load) med kabinett viftene på medium. anbefaler det på det sterkeste da det er veldig god kjøling, dritfett utseende og god plass til skjermkort:) om du velger dette kabinettet så kommer du IKKE til å angre! :D

Lenke til kommentar
Antec 900 er et SUPERT kabinett!! MEGET god kjøling:) har dette selv, og det følger med 3 ekstra vifter som du kan sette i døra og i andre enden på det ene harddisk buret. Disse viftene følger egentlig med hvis noen av de som allerede er i kabinettet ikke funker, men mine funket 100% så bruker de på de 2 ekstra plassene:) kabinettet mitt er VELDIG kjøling, skjermkortet ligger på 30-40 grader hele tia, (idle og load) med kabinett viftene på medium. anbefaler det på det sterkeste da det er veldig god kjøling, dritfett utseende og god plass til skjermkort:) om du velger dette kabinettet så kommer du IKKE til å angre! :D

 

Jeg fikk ikke med ekstra vifter... :O

Lenke til kommentar
Antec 900 er et SUPERT kabinett!! MEGET god kjøling:) har dette selv, og det følger med 3 ekstra vifter som du kan sette i døra og i andre enden på det ene harddisk buret. Disse viftene følger egentlig med hvis noen av de som allerede er i kabinettet ikke funker, men mine funket 100% så bruker de på de 2 ekstra plassene:) kabinettet mitt er VELDIG kjøling, skjermkortet ligger på 30-40 grader hele tia, (idle og load) med kabinett viftene på medium. anbefaler det på det sterkeste da det er veldig god kjøling, dritfett utseende og god plass til skjermkort:) om du velger dette kabinettet så kommer du IKKE til å angre! :D

 

Jeg fikk ikke med ekstra vifter... :O

fikk jeg, men er fordi jeg kjøpte det for bare 6 uker sia eller no da xD er den helt nye versjonen, med de svarte viftene og vannkjølingshull osv.. de følger med et ark hvor det står at de ikke kan ta tilbake alle 900 som er produsert og bytte ut de viftene som ikke fungerer, så de sender med 3 ekstra så man kan bytte ut de som det er noe feil med. står det er høy feilproduksjons faktor på de viftene hehe. men de viftene som følger med er testet, så de er det ikke noe feil med:)

Lenke til kommentar
Antec 900 er et SUPERT kabinett!! MEGET god kjøling:) har dette selv, og det følger med 3 ekstra vifter som du kan sette i døra og i andre enden på det ene harddisk buret. Disse viftene følger egentlig med hvis noen av de som allerede er i kabinettet ikke funker, men mine funket 100% så bruker de på de 2 ekstra plassene:) kabinettet mitt er VELDIG kjøling, skjermkortet ligger på 30-40 grader hele tia, (idle og load) med kabinett viftene på medium. anbefaler det på det sterkeste da det er veldig god kjøling, dritfett utseende og god plass til skjermkort:) om du velger dette kabinettet så kommer du IKKE til å angre! :D

 

Jeg fikk ikke med ekstra vifter... :O

fikk jeg, men er fordi jeg kjøpte det for bare 6 uker sia eller no da xD er den helt nye versjonen, med de svarte viftene og vannkjølingshull osv.. de følger med et ark hvor det står at de ikke kan ta tilbake alle 900 som er produsert og bytte ut de viftene som ikke fungerer, så de sender med 3 ekstra så man kan bytte ut de som det er noe feil med. står det er høy feilproduksjons faktor på de viftene hehe. men de viftene som følger med er testet, så de er det ikke noe feil med:)

Da er det kanskje ikke så rart, jeg kjøpte mitt i jule tiden :p

Lenke til kommentar
Kjøpte mitt i påsken, jeg.

 

Det må ha vært ganske nylig at de sendte med ekstra vifter, for en jeg kjenner fikk det ikke med når han kjøpte det for 4 måneder siden.

ok, jeg kjøpte det for 7 uker siden eller no hehe, veit ikke når de bynte og gjøre det, men er nok ganske nylig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hei..

 

Jeg kjøpte min Antec 900 for 6mnd siden og fikk med 2 extra vifter.

Er veldig fornøyd med dette kabinettet, har selv et XFX GX2 kort, som visstnok er 1.5cm lenger enn GTX kortet ditt, så det skal nok gå bra..

 

Når det gjelder Antec 1200 er det noe større i diameter, men kun fordi det er montert inn et luft filter, noe som er praktisk i forhold til støv oppsamling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...